ĮMONĖS „AINTRA“ EL. PARDUOTUVĖS TAISYKLĖS
1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Šios taisyklės galioja visiems tarp asmenų ir pirkimo aplinkos Rampucentras.lt (toliau įmonės „Aintra“ el. parduotuvė) savininko UAB AINTRA el. parduotuvėje sudarytiems su prekių pirkimu susijusiems teisiniams santykiams apibrėžti.
1.2. Įmonė „Aintra“ turi teisę vienašališkai keisti ir papildyti sąlygas, paskelbdamas naujas sąlygas tinklalapyje www.rampucentras.lt . Jeigu klientas užsakymą pateikė iki įsigaliojant naujoms taisyklėms, teisiniams santykiams tarp kliento ir įmonės „Aintra“ galioja užsakymo pateikimo momentu galiojusios sąlygos, išskyrus atvejus, kai įstatyme ar šiose sąlygose yra numatyta kitaip.
1.3. Klientas, prieš pirkdamas, gali sąlygas išsaugoti, išspausdinti ir, jeigu reikia, pateikti, o pirkdamas el. parduotuvėje, sutinka su tuo, kas numatyta taisyklėse.
1.4. Be taisyklių, perkant el. parduotuvėje, taikomi ir Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai.
2. UŽSAKYMO PATEIKIMAS
2.1. Klientas el. parduotuvėje išsirenka pageidaujamas įsigyti prekes ir įkelia jas į pirkinių krepšelį.
2.2. Klientas pasirenka užsakymo atsiėmimo būdą ir vietą.
2.3. Klientas patvirtina pirkinių krepšelį ir sumoka už prekes įmonės „Aintra“ pasiūlytose pirkimo aplinkose. Prieš apmokėdamas sąskaitą, klientas patikrina, ar sąskaitoje pateikti duomenys atitinka tikruosius kliento pageidavimus.
2.4. Tam, kad pirkimo operacija būtų sėkminga, atlikęs mokėjimą iš banko sąskaitos, klientas privalo sugrįžti į puslapį www.rampucentras.lt. Tam reikia, kad klientas spustelėtų nuorodą „Grįžti į parduotuvę“, esančią banko puslapio apačioje.
2.5. Užsakymo ir apmokėjimo gavimą įmonė „Aintra“ patvirtina kliento nurodytu elektroniniu paštu. Jeigu patvirtinimas elektroninio pašto adresu negaunamas, prašom susisiekti su klientų pagalbos centru [email protected] arba skambinti telefonu +370 635 99919P-Pn. 8.30–17.00.
2.6. Sąskaita atsiunčiama kartu su prekėmis.
2.7. Prekių pardavimo sutartis laikoma sudaryta (sutartis įsigalioja) tada, kai užsakymo patvirtinime nurodyta mokėtina suma pasiekia UAB AINTRA atsiskaitomąją sąskaitą.
3. PREKIŲ KAINA, MOKĖJIMO GALIMYBĖS, ĮMONĖS „AINTRA“ PRIVALUMAI
3.1. Visos el. parduotuvėje nurodytos kainos yra pateiktos eurais, įskaičiavus 21 procentų PVM.
3.2. Prisiregistravusiems lojaliems įmonės „Aintra“ klientams, el. parduotuvėje galioja įmonės „Aintra“ lojalių klientų nuolaidos. Su įmonės „Aintra“ lojalių klientų bendrosiomis sąlygomis galima susipažinti tinklalapyje www.rampucentras.ltlt.
3.3. Visą prekės pardavimo ir pristatymo kainą klientas sumoka avansu. Apmokėjimas vyksta už el. parduotuvės ribų kliento pasirinktoje AB SEB bankas, AB SWEDBANK, AB DNB bankas ar AB Šiaulių bankas mokėjimų aplinkoje. Įmonė „Aintra“ neturi prieigos prie kliento banko ir kreditinių kortelių duomenų.
3.4. Tuo atveju, jei klientas nepasirenka galimybės atvykti prekių pasiimti į įmonę „Aintra“, prie prekės kainos, vadovaujantis pristatymo taisyklėmis, priskaičiuojamas pristatymo mokestis.
3.5. Atsiskaitymams atlikti klientas užsakymo sudarymo lape turi pasirinkti sau tinkantį mokėjimo būdą:
3.5.1. per „AB Swedbank“, AB „SEB bankas“, AB “DNB bankas“ ar AB „Šiaulių banko“ elektroninę bankininkystę;
3.5.2. išsimokėtinai: galima prašyti suteikti galimybę įmonės „Aintra“ el. parduotuvėje pirkti išsimokėtinai. Renkantis šį būdą atitinkamą langelį reikia pažymėti varnele: mokėjimo būdo pasirinkimo puslapyje, langelyje „pirkimas išsimokėtinai“; Jūsų prašymas bus svarstomas Jūsų pasirinktame įrankių centre.
3.5.3. pagal išankstinio mokėjimo sąskaitą. Užsakytos prekės bus rezervuotos vėliausiai kitą darbo dieną po to, kai gausime jūsų apmokėjimą, nurodytą išankstinio apmokėjimo sąskaitoje faktūroje.
3.5.4. prie užsakymo kainos gali būti prisiskaičiuotas aptarnavimo mokestis, atsižvelgiant į sąlygas sutarties, kuri yra sudaryta tarp kliento ir banko ar kreditinę kortelę išdavusio asmens.
4. PREKIŲ ATSIĖMIMAS
4.1. Prekes galima užsakyti ir atsiimti įmonės „Aintra“ parduotuvėje, „Omniva“ ir DPD paštomatuose ar kliento nurodytu adresu naudojantis kurjerių paslaugomis.
4.2. El.parduotuvės užsakymai peržiūrimi darbo dienomis nuo 8.30 val. iki 17.00 val. Šeštadienį ir sekmadienį bei valstybinių švenčių dienomis pateikti užsakymai peržiūrimi jų kitą darbo dieną. Tai galioja ir „Atsiimsiu parduotuvėje“ pristatymo būdui.
4.3. Prekių atsiėmimas įmonės „Aintra“ padalinyje.
4.3.1. Prekes galima atsiimti įmonės „Aintra“ parduotuvės darbo valandomis.
4.3.2. Klientams prekės išduodamos pateikus asmens tapatybės dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą, vairuotojo pažymėjimą) ir užsakymo numerį. Jeigu asmens tapatybę patvirtinančio dokumento klientas neturi, įmonės „Aintra“ darbuotojas pasilieka teisę prekių neišduoti.
4.3.3. Įmonė „Aintra“ neatsako už klientui padarytą žalą, jeigu dėl nuo įmonės „Aintra“ nepriklausančių aplinkybių tretieji asmenys gavo sąskaitos kopiją ar unikalų užsakymo numerį ir jų pagrindu jiems buvo perduotos prekės.
4.3.4. Užsakius prekes ir pasirinkus prekių atsiėmimo iš įmonės „Aintra“ parduotuvės būdą, pristatymo mokestis nepriskaičiuojamas.
4.3.5. Tuo atveju, jei klientas neatvyksta atsiimti prekių ilgiau nei 14 kalendorinių dienų, įmonė „Aintra“ laiko, kad klientas užsakymo atsisakė ir įmonė „Aintra“ grąžina klientui pirkimo sumą nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų, į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
4.3.6. Pasirinkus” prekių atsiėmimo iš „Aintra“ parduotuvės būdą, numatomas pristatymo terminas 3-5 dienų laikotarpyje jeigu el. parduotuvės www.rampucentras.lt prekės apraše nenurodyta kita, vėlesnė pristatymo data. Apie galimybę atsiimti prekę Jums bus pranešta telefonu ar el. paštu.
4.4. Prekių atsiėmimas paštomate.
4.4.1. Pristačius prekes į kliento pasirinktą paštomatą, priskaičiuojamas prekių pristatymo mokestis. Tuo atveju, jeigu užsakymo kaina viršija 150 eurų, pristatymo mokestis nepriskaičiuojamas.
4.4.2. Apie prekių pristatymą į paštomatą klientas informuojamas SMS žinute numeriu, kurį jis nurodė pirkimo momentu. SMS žinutėje yra ir unikalusis paštomato durelių atvėrimo kodas.
4.4.3. Įmonė „Aintra“ neatsako už klientui padarytą žalą, jei dėl nuo įmonės „Aintra“ nepriklausančių priežasčių tretieji asmenys gavo unikalųjį paštomato durelių atvėrimo kodą ir pasinaudodami juo atsiėmė prekes.
4.4.4. Tuo atveju, jei klientas per nustatytą prekių laikymo paštomate terminą prekių iš paštomato nepasiima, įmonė „Aintra“ laiko, kad klientas užsakymo atsisakė ir grąžina klientui pirkimo sumą su pristatymo mokesčiu nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų, į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
4.4.5 Pasirinkus „atsiimti prekę Omniva paštomate“ ar „DPD paštome” numatomas prekių pristatymas 3-5 darbo dienų laikotarpyje, jeigu prekių aprašyme nenurodyta kita, vėlesnė pristatymo data.
4.4.6. Prekės į Omniva paštomatus organizuojamas Omniva paštomatų tinklo valdymo įmonės. Įmonė Aintra neprisiima atsakomybės dėl pavėluoto pristatymo, jei minėta įmonė netinkamai atlieka pristatymo veiksmus, t.y. pavėluoja, neišsiunčia SMS žinutės su durelių atvėrimo kodu ir t.t.
4.5. Prekių pristatymas per kurjerį.
4.5.1. Pasirinkus prekių pristatymą per kurjerį, prie prekės kainos priskaičiuojamas pristatymo mokestis. Tuo atveju, jeigu užsakymo kaina viršija 150 eurų, pristatymo mokestis nepriskaičiuojamas.
4.5.2.. Pasirinkus prekių pristatymą per kurjerį būdą, užsakymas numatomas pristatyti kliento nurodytu adresu 3-5 darbo dienų laikotarpyje nuo 10 iki 21 val., jeigu prekių aprašyme nenurodyta kita, vėlesnė pristatymo data. Tikslų prekių perdavimo laiką kurjeris telefonu suderina su klientu.
4.5.3. Klientas turi užtikrinti prekių priėmimą sutartu laiku ir adresu. Tuo atveju, jei prekių pristatymas dėl nuo kurjerio nepriklausančių priežasčių nepavyksta du kartus iš eilės, prekės grąžinamos į kurjerio įmonės terminalą. Tokiu atveju pirkėjas gali susisiekti su kurjeriu per 14 dienų ir paprašyti prekes iš naujo pristatyti pirkėjo nurodytu pristatymo adresu. Jeigu aukščiau nurodyti bandymai perduoti prekes klientui nepavyksta, įmonė „Aintra“ laiko, kad klientas užsakymo atsisakė, ir toliau yra taikoma šiose taisyklėse prekių atsiėmimui iš įmonės „Aintra“ padalinių taikoma tvarka bei įmonė „Aintra“ grąžina klientui pirkimo sumą nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų, į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
4.6. Prekių patikrinimas.
4.6.1. Priimdamas prekes, klientas įsipareigoja atidaryti prekių pakuotę atsargiai, nepažeisdamas pakuotės ir prekės. Tuo atveju, jei klientas pažeidė pakuotę dėl nerūpestingumo arba jei pakuotę buvo galima atidaryti nepažeidžiant pakuotės, įmonė „Aintra“ turi teisę grąžinant prekes reikalauti kompensuoti žalą. Tuo atveju, jei pakuotės nėra galimybės atidaryti nepažeidžiant ar nesuplėšant, klientas nėra atsakingas už pakuotės sugadinimą.
4.6.2. Tuo atveju, jei klientas priimdamas prekes pastebi, kad jam atsiųsta netinkama ar defektuota prekė, arba jeigu prekė klientą pasiekia sugadinta ir atidarytoje pakuotėje, apie tai nedelsiant reikia informuoti įmonės „Aintra“ klientų aptarnavimo centrą tel. +370 635 99919 arba el. p. [email protected].
4.6.3. Transportavimo metu įmonė „Aintra“ yra atsakinga už kliento pirktas prekes. Nuo prekių atsiėmimo momento, prekių sugadinimo ar dingimo rizika pereina klientui.
5. KLIENTO ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS
5.1. Įmonė „Aintra“ naudoja kliento pateiktus asmens duomenis ir duomenis apie atliktus pirkimus, kurie reikalingi kliento el. parduotuvėje pateiktiems užsakymams įvykdyti, vadovaujantis Asmens duomenų apsaugos įstatymu. Įmonė „Aintra“ neperduoda kliento asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus pašto ar kurjerių paslaugas teikiančioms įmonėms ta apimtimi, kuri yra reikalinga prekėms pristatyti.
5.2. Įmonė „Aintra“ neturi prieigos prie el.bankinininkystės prieigos duomenų ir kliento sąskaitų, jei klientas už prekes moka naudodamasis elektronine bankininkyste.
5.3. Įmonė „Aintra“ pasilieka teisę kliento el. pašto adresu ir mobiliuoju telefonu siųsti informaciją apie savo bei partnerių prekes ir pasiūlymus. Klientas turi teisę atsisakyti siunčiamos informacijos ir/arba panaikinti visą informaciją apie klientą iš įmonės „Aintra“ duomenų bazės kreipiantis el. pašto adresu [email protected] (išskyrus informaciją būtiną vykdyti įmonės „Aintra“ įsipareigojimus klientui (tokius kaip garantinis aptarnavimas ir pan.).
6. PREKIŲ GRĄŽINIMAS, SUTARTIES ATSISAKYMAS IR PINIGŲ GRĄŽINIMAS
6.1. Klientas turi teisę, nenurodydamas priežasčių, sutartį nutraukti per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos (prekių pristatymo į paštomatą pranešimo gavimo dienos, išskyrus atvejus, jei nustatomi prekių trūkumai, žr. 7 punktą).
6.2. Prekių grąžinimo tikslais klientas turi užpildyti prekių grąžinimo prašymą ir perduoti jį kartu su preke į įmonės „Aintra“ įrankių centrą arba, grąžindamas prekę paštomatu, naudoti unikalų GRĄŽINIMO kodą, arba, grąžindamas prekę per kurjerį, susisiekti su klientų pagalbos centru tel. +370 635 99919 arba el. p. [email protected].
Grąžinimo formos prašymą rasite čia: grąžinimo forma.
6.3. Pasinaudodamas grąžinimo teise klientas privalo prekes į įmonės „Aintra“ padalinį grąžinti vėliausiai per 14 dienų nuo prašymo grąžinti formos pateikimo.
6.4. Jeigu pirkta prekė dėl kokių nors priežasčių nėra tinkama, teisė prekę grąžinti į įmonės „Aintra“ įrankių centrą, „Omniva“ paštomatą ar per kurjerį galioja 14 dienų nuo prekės gavimo dienos. Rekomenduojame klientui visas prekes, kurias jis pageidauja grąžinti, grąžinti arba pristatyti vienu metu. Su grąžinimu susijusias tiesiogines išlaidas padengia klientas. Grąžinama prekė turi būti nenaudota ir originalioje pakuotėje.
6.5. Tuo atveju, jei klientas sandorio atsisakė, įmonė „Aintra“ grąžina klientui pirkimo sumą su pristatymo mokesčiu nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo prašymo atsisakyti sandorio perdavimo įmonei „Aintra“. Pinigai grąžinami į tą pačią atsiskaitomąją sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
6.6. Tuo atveju, jei klientas grąžinamą prekę sugadino ar pažeidė tyčia ar dėl neatsargumo, įmonė „Aintra“ turi teisę atsisakyti priimti prekes arba turi teisę reikalauti kompensuoti patirtus nuostolius.
7. PRETENZIJŲ PATEIKIMAS IR ATSAKOMYBĖ
7.1. UAB AINTRA atsako už prekių atitiktį reikalavimams ir už trūkumus pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, pretenzijų pateikimo laikas privatiems asmenims – 2 metai, o juridiniams asmenims – 6 mėnesiai nuo prekių perdavimo momento.
7.2. Klientas turi pateikti pretenziją raštu elektroninio pašto adresu [email protected] arba įmonės „Aintra“ veiklos vietoje, klientų aptarnavimo salėje. Pretenzijoje reikia nurodyti kliento vardą ir kontaktinius duomenis, pretenzijos pateikimo datą, prekės trūkumus ir pateikti reikalavimo turinį bei pridėti pirkimą patvirtinantį dokumentą.
7.3. UAB AINTRA neatsako už klientui padarytą žalą ar už delsimą pristatyti prekę, jei žala ar prekės pristatymo delsimas yra sąlygotas aplinkybių, kurių UAB AINTRA negalėjo paveikti ir kurių atsiradimo UAB AINTRA nenumatė ar negalėjo numatyti (nenugalimos jėgos aplinkybė).
7.4. Įmonė „Aintra“ neatsako už tai, jei užsakytas prekes naudojant ne pagal paskirtį buvo patirta nuostolių, įskaitant atvejus, kai delsimas įvyksta dėl kliento netinkamai pateiktų duomenų.
7.5. Tarp įmonės „Aintra“ ir kliento kylančius ginčus šalys sprendžia derybomis. Nepavykus pasiekti susitarimo, šalys turi teisę kreiptis į vartotojų teisių gynimo tarnybą ar Kauno apylinkės teismą. Teisminio pavaldumo susitarimas yra sudarytas, be kita ko, ir tokiems atvejams, kai pirkėjas, sudaręs susitarimą, persikelia gyventi į užsienį arba jeigu perkelia ten savo veiklos vietą ar buveinę, arba jeigu jo veiklos, gyvenamoji ar buvimo vieta nėra žinoma ieškinio pateikimo momentu.
8. ĮMONĖS „AINTRA“ ATLIEKAMI TECHNINĖS PRIEŽIŪROS IR REMONTO DARBAI
8.1. Įmonė „Aintra“ remonto metu suremontuoja kliento daikte esančius ir kliento nurodytus gedimus ir trūkumus. Gedimai ir trūkumai yra fiksuojami raštu aptarnavimo užsakymo patvirtinimu.
8.2. Techninė priežiūra – tai reguliariai atliekami prevenciniai darbai, kurie reikalingi įrenginio ilgalaikiam veikimui užtikrinti, vadovaujantis gamintojos gamyklos pateikta naudojimo instrukcija ar priežiūros žurnalu.
8.3. Techninė priežiūra – tai nėra įrenginio perstatymas ir įrenginio keitimas.
8.4. Įmonė „Aintra“ gali reikalauti sumokėti už remonto sąmatos sudarymą. Remonto sąmata įmonė „Aintra“ neprivalo vadovautis, bet ji visgi negali iš esmės nukrypti nuo jos.
8.5. Jeigu perduodant daiktą remontuoti ar atlikti techninę priežiūrą nėra įmanoma nustatyti galutinio darbo atlikimo termino, nustatomas daikte esančio gedimo ar trūkumo nustatymo terminas. Apie darbo atlikimo terminą klientas informuojamas gedimo ar trūkumo nustatymo termino dieną.
8.6. Techninės priežiūros ar remonto metu esančių darbų atlikimo atveju įmonė „Aintra“ naudoja savo medžiagas.
8.7. Įmonė „Aintra“ atliekamų techninės priežiūros ar remonto darbų metu nustatytų kitų gedimų ir trūkumų pašalinimas vyksta atitinkamai susitarus su klientu.
8.8. Įmonė „Aintra“ įsipareigoja techninės priežiūros metu atliktus darbus registruoti priežiūros žurnale, jeigu klientas pateikė priežiūros žurnalą įmonei „Aintra“.
9. KOMERCINĖ GARANTIJA
9.1. Komercinė garantija prekei suteikiama vadovaujantis šiomis sąlygomis. Vartotoju šių sąlygų pagrindu yra fizinis asmuo tuo atveju, jei prekių pirkimas nėra susijęs su jo savarankiška ekonomine ar profesine veikla.
9.2. Jei komercinės garantijos laikotarpiu atsiranda prekės medžiagos, konstrukcijos ar surinkimo klaidų, suteikiantysis komercinę garantiją organizuoja nemokamą prekės pataisymą.
9.3. Jeigu prekės pataisyti nepavyksta arba jeigu komercinę garantiją suteikusysis mano, kad tai ekonomiškai nėra tikslinga, komercinę garantiją suteikusi šalis prekę pakeičia nemokamai.
9.4. Jeigu prekės pataisyti nepavyksta arba, komercinę garantiją suteikusiojo manymu, tai nėra tikslinga, bet prekės pakeisti nėra galimybės (pirmiausia dėl to, kad ta pati prekė negaminama), komercinę garantiją suteikusysis grąžina už prekes sumokėtus pinigus.
10. Komercinė garantija negalioja, jei:
10.1. neįmanoma nustatyti prekės serijos numerio;
10.2. prekės gedimas yra susijęs su netinkamu jos naudojimu;
10.3. prekės gedimas atsirado dėl natūralaus susidėvėjimo;
10.4. prekės gedimas yra susijęs su neįprastu išorinės aplinkos poveikiu (per didelė drėgmė, karštis ir pan. poveikis);
10.5. prekės gedimas atsirado dėl nelaimingo atsitikimo (pvz., kritimas);
10.6. prekės gedimas atsirado dėl to, kad nebuvo laikomasi naudojimo instrukcijoje ar kitame prie prekės pridėtame dokumente nustatytų nurodymų;
10.7. prekės priežiūros žurnale, naudojimo instrukcijoje ar kitame prie prekės pridėtame dokumente yra nustatytas periodinis prekės techninės priežiūros atlikimo intervalas, o klientas laiku nesikreipė dėl jo atlikimo į komercinę garantiją suteikusiojo atstovybę.
11. Komercinė garantija baigia galioti:
11.1. pasibaigus komercinės garantijos terminui;
11.2. pašalinus ar pažeidus prekės serijos numerį;
11.3. jei prekę taisė ar bandė taisyti kitas asmuo nei komercinę garantiją suteikusysis.
11.4. Jei komercinės garantijos laikotarpiu atsiranda prekės medžiagos, konstrukcijos ar surinkimo gedimų, klientas turi teisę komercinės garantijos laikotarpiu savo pasirinkimu kreiptis į bet kurį įmonės AINTRA filialą, kurio adresus galima rasti svetainėje www.rampucentras.lt .
11.5. Kreipiantis į komercinę garantiją suteikusįjį, klientas turi perduoti taisomą prekę ir apibūdinti atsiradusį gedimą. Komercinę garantiją suteikusiojo atstovybės reikalavimu klientas turi pateikti prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą (pvz., sąskaitą arba šias sąlygas).
11.6. Komercinę garantiją suteikusysis suremontuoja prekę nemokamai per protingą (sutaisyti reikiamą) laiką, kuris nėra ilgesnis nei 30 dienų. Komercinės garantijos suteikėjas telefonu ar el. paštu informuoja klientą apie tai, kad prekė yra pataisyta. Sutaisytą prekę klientas atsiima toje pačioje atstovybėje, į kurią jis ją pristatė remontuoti.
11.7. Jeigu prekės pataisyti nepavyksta arba, pardavimo garantiją suteikusiojo manymu, tai nėra ekonomiškai tikslinga, komercinę garantiją suteikusysis informuoja apie tai klientą telefonu ar el. paštu, informuodamas ir apie dieną, kada anksčiausiai klientas galės atsiimti pakeistą prekę. Klientas pakeistą prekę atsiima toje pačioje atstovybėje, į kurią jis ją pristatė remontuoti.
11.8. Jeigu prekės pataisyti nepavyksta arba tai nėra komercinę garantiją suteikusiojo manymu tikslinga, bet prekės pakeitimas nėra įmanomas ir komercinę garantiją suteikusysis nusprendė grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, komercinę garantiją suteikusysis informuoja apie tai klientą telefonu ar el. paštu. Tokiu atveju klientas privalo nurodyti savo banko sąskaitos numerį, į kurią komercinę garantiją suteikusysis galėtų grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Komercinę garantiją suteikusysis grąžina pinigus per 14 dienų nuo kliento atsiskaitomosios sąskaitos numerio gavimo. Pinigų grąžinimas į trečiojo asmens atsiskaitomąją sąskaitą yra įmanomas tik turint raštišką kliento prašymą.
11.9. Komercinė garantijos suteikėjas nekompensuoja klientui prekių transportavimo išlaidų ir nuostolių, kurias klientas patiria dėl to, kad prekių nebuvo įmanoma naudoti jo gedimo ir taisymo laikotarpiu. Nė vienu atveju komercinės garantijos suteikėjas nekompensuoja klientui negautų pajamų.
11.10. Komercinės garantijos terminas pratęsiamas tokiam laikotarpiui, kokį prekės buvo taisomos. Nurodytas laikotarpis prasideda nuo dienos, kai klientas perduoda prekę taisyti, ir baigiasi dieną, kai komercinė garantijos suteikėjas informuoja klientą apie tai, kad prekė yra pataisyta.
11.11. Jei komercinės garantijos suteikėjas prekę pakeičia nemokamai, pakeistos prekės atžvilgiu komercinė garantija neprasideda iš naujo. Pradinė komercinė garantija pratęsiama tokiam laikotarpiui, kokį pradinė prekė buvo taisoma. Nurodytas laikotarpis prasideda nuo dienos, kai klientas perduoda prekę taisyti, ir baigiasi dieną, kai komercinė garantijos suteikėjas informuoja klientą apie tai, kad pakeistą prekę galima atsiimti.
11.12. Papildomai teisėms, kurios yra susijusios su komercine garantija, vartotoju esantis klientas turi ir kitas įstatymais numatytas teises.